Bra start!

Datum:2010-12-08 / Tid:08:18:58
Godmorgon!

Här har vi haft en kämpig natt. De började igårkväll med att Jeff inte ville äta överhuvudtaget, han bara skrek och då menar jag skrek så att han blev alldeles slut. Han lugnade dock ner sig lite kring 22.30-tiden efter att jag hade hållt på att natta honom i 2½ timme. Men då var jag redan helt slut själv så jag ringde hit Ida som kom och avlöste mig. Det var guld värt verkligen och jag är så evigt tacksam att jag har sådana underbara vänner som hon!

Inatt kom vi i allafall på varför han var så gnällig och aldrig kom till ro riktigt, han hade feber! Där kring 3-tiden var han kokande varm och yrade. Men nu mår han lite bättre även om man märker att han inte är helt frisk.

Nu ska vi äta frukost och försöka vakna till liv..

Kommentarer
tant

Huvva för feber! han verkade inte varm medans jag var där...stackaren!

2010-12-08 / 10:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback