♥ GOD JUL ♥

Datum:2010-12-24 / Tid:09:32:30

Jag och Jeff vill först och främst önska alla läsare en riktig God Jul! Hoppas att ni får en mysig dag med god mat och allt som hör till.. och sist men inte minst mycket kärlek ♥


Här började vi dagen tidigt, kring halv 7 snåret tror jag att Jeff ställde sig upp i sängen och började tjuta (då menar jag inte grin utan glädjetut) så då var det bara att masa sig upp. Trött är jag något så oerhört då jag stannade upp rätt sent igår för att få färdigt lite saker, de straffar ju sig nu. Jag kommer väl somna samtidigt som Jeff ikväll. Tyvärr har lillkillen varit en riktig grinolle i övrigt nu på morgonen, och de enda som hjälpt är min famn och har han inte fått vara där har han klättrat efter mina ben och gnällt. Förhoppningsvis går de över efter förmiddagsvilan, annars kanske någon får honom i juklapp.

Vi ska nu packa ihop de sista grejerna som behövs sen åker vi ut till mormor och morfar.


GOD JUL


Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Hejsan vännen! Slå in honom i en stor röd rosett och ge honom till oss ;) vi myser så gärna! hihi



Hoppas ni får en jättemys dag så syns vi efter julhelgen här! Kramar ifrån mig och Alice!



God jul!

2010-12-24 / 10:20:00
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback