Godmorgon ♥

Datum:2010-12-12 / Tid:09:02:21
Godmorgon på er!

Nattningen igårkväll gick bättre än jag hade förväntat mig. Visst, han ville knappt äta nånting (misstänker att det beror på halsont) och till en början ville han allt annat än sova. Men efter en halvtimme blev det tyst i sovrummet, då hade lillen slocknat. Han har knappt vaknat till nånting inatt, utan bara när han har hostat men då har han somnat om lika fort. Sen sov han till kl 8 och gav mamma en rejält behövlig sovmorgon! Nu känner jag mig som en riktig människa igen.

Per ringde inte igår, men de hade jag redan på känn. Jag vet att de skulle flytta ut till * idag och där var det fattigt med både telefonerna och internet. Men om vi har lite tur så kommer han inom kort ha en egen mobil och då kommer även jag ha möjlighet att skicka ett sms om det är något. Det känns ju som en dröm om de skulle bli så! Jag minns från förra missionen hur jäkla avis jag var på de tjejerna som hade den möjligheten.

Nä, nu gnäller min älskling och jag misstänker att det är dags för en liten förmiddagsvila.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback