Han är på plats!

Datum:2010-12-08 / Tid:11:51:26

Vid 9-tiden imorse ringde telefonen och det stod "dolt nummer".. då visste jag att det var Per och att han var framme i Afghanistan. De hade bara varit där en timme när han ringde mig, så det måste nog klassas som rekord för hans del. De hade nu fått mer information om hur det ska bli därnere för hans pluton så nu känns det även lite bättre för mig, varit lite förvirrat ang vissa saker. Förra gången bodde han ju på CNL, dvs den stora campen där de flesta bor, men denna gången ska han vara på ett annat ställe.

Då vet ni att han som är i en annan världsdel mår bra!

Vi har det desto kämpigare, men jag har i allafall en tapper kille som både äter och dricker med stor aptit! Febern verkar dock hålla i sig även om den inte är särskilt hög just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback