Han läser mina tankar!

Datum:2010-12-17 / Tid:12:27:34
Vi måste ha ett speciellt band mellan oss jag och Per. Jag har varit lite små nere över att jag inte hört av honom och för att jag haft tusen saker att berätta. Då helt plötsligt ringer telefonen och det är han! Vi hann till och med prata i en halvtimme, var typ så länge de tog för mig att rabbla upp allting som jag ville ha sagt. Men även han hann berätta lite roliga grejer, bland annat att han hade fått en medalj/mynt av den högsta chefen för de amerikanska styrkorna, de var han rejält stolt över kan jag meddela. När jag frågade varför sa han bara "for excellent work" och då kontrade jag snabbt med "älskling, tagga ner, du har typ varit där en vecka och så mycket har du inte hunnit göra".

Nåväl, han mådde bra även om de tydligen var rätt trist därnere just nu, inte mig emot dock. Men jag vet att han inte for dit för att sitta och dricka kaffe och titta på månskenet.

Rolig grej var också att när jag berättade vissa saker sa han "aamen de där har redan P berättat, han har läst din blogg" så vissa saker når honom utan att vi ens pratar. Jag har länge försökt få honom att läsa min blogg men han tvärvägrar, han säger att han vill höra sakerna direkt och inte läsa om de.


Nu har jag fått mig en rejäl dos med energi, det behövdes verkligen! Om mindre än två veckor kommer jag få ännu mer energi, för då kommer min älskling hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback