LOVEFiLM

Datum:2010-12-28 / Tid:10:25:32

Jag är med i Buzzador-kampanjen från Lovefilm.

Jag fixade en användare i förra veckan och fick hem två filmer i brevlådan precis innan jul. Snabbt och smidigt minst sagt, helst nu när det är jul och man inte vill annat än ligga i soffan och glo på film. Eller hur? Jag och A-L har redan sett ena filmen, Twilight Eclipse, och så fort vi har sett den andra, the experiment, skickar jag bara tillbaka filmerna och så får jag två nya.



Vill du också prova på LOVEFiLM gratis i en månad och få sammanlagt hyra 4 st filmer gratis?
Klicka då här och följ anvisningarna!





(Fyra filmer kostnadsfritt under en månads tid. När månaden är slut övergår prova-på-abonnemanget till LOVEFiLM:s filmabonnemang Fast 4 för 99:-/månad. För att undvika kostnader måste du själv säga upp ditt LOVEFiLM-abonnemang före kampanjmånadens sista dag. Om du inte säger upp det, övergår det vid kampanjmånadens slut till LOVEFiLM:s filmpaket "Fast 4" för 99:-/månad.)




Vill du också bli buzzador?
En buzzador får erbjudande om att vara med i olika kampanjer. Som buzzador får du möjligheten att prova en massa olika produkter gratis. Det enda kravet är att du ska berätta om produkterna för människor du träffar och låta dem testa. När kampanjen är slut så rapporterar du till buzzador hur allt har gått och vad du tyckte om produkten du testat.

För att bli en BUZZADOR klickar du här och följer instruktionerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback