Luleåå.

Datum:2010-12-21 / Tid:09:11:32
Godmorgon!

Jag och Jeffsan sov ute hos mormor och morfar inatt. Snäll som de är tog de J imorse så jag fick sova lite extra, guld värt! Tänk vad lite extra sömn kan göra för en människa.

Jag ska då strax göra i ordning mig och sen vänta in Ida, för vi ska åka till Luleå och shoppa lite. Eller, jag ska köpa en nyårsklänning, tanken är den i allafall. Men det lär nog vara rätt så mycket folk så får väl se hur mycket vi orkar trängas. Jag är så himla glad att jag sen länge är klar med alla julklapparna!


Ha en lovely dag sötnosar! Pussa och krama varandra lite extra nu innan jul, för det är ju faktiskt hela meningen med julen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback