Lustig unge.

Datum:2010-12-17 / Tid:09:22:42

Godmorgon!

Vi har en ny grej här hemma och det är att "vi" ska prova gå lite med lära-gå-vagnen varje morgonen. Jeff har varit lite rädd för den i och med att den rullar iväg för honom. Men nu börjar han fatta grejen, även om han aldrig skulle släppa en med blicken när han går med den. Han kan förresten stå upp själv ganska bra nu men han har en lustig grej för sig när han står, när han inser att han står själv viker han benen och typ hoppar in i famnen på mig.
Det är inte de att han tappar balansen, så vettetusan varför han gör så, kul tycker han i allafall att det är.

Vi ska snart lägga oss och sova förmiddagsvilan, känner att även jag behöver det. När jag klev upp imorse kändes det som att jag hade sovit en kvart totalt.

Jag behöver lite ny energi, typ genom ett samtal från Per.. Har inte hört hans röst på flera dagar nu. Läser du det här så sluta upp med det och ring istället!


Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Åh hoppas han ringer dig snart gumman, lite kärlek skulle göra susen!

2010-12-17 / 10:40:26
http://vi2blir3.se
Ann

Oh vad jobbigt att inte ens få prata och inte heller själv välja när ni kan prata. Antar att det måste vara ganska mkt där nere... hinner ni prata länge då när ni pratar? Hoppas du får det där samtalet snart och får lite energi!

2010-12-17 / 10:51:30
http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback