Mot jobbet.

Datum:2010-12-13 / Tid:09:43:14
Godmorgon!

Glad Lucia, eller hur man nu ska säga? Hoppas att i allafall att ni får en mysig dag med pepparkakor (en hel hög, om ni är de minsta lik mig) och julmust!

Jag ska iväg och jobba idag, börjar om drygt en timme. De är lite lustigt, dagarna innan som jag ska jobba längtar jag nästan lite, men när dagen är här då jag ska gå dit, då vill jag inte längre. Nu vill jag allra helst bädda ner mig i soffan med Jeff bredvid mig. Men de handlar nog om att jag rent allmänt ogillar att "lämna" Jeff. Han kommer nog dock inte alls sakna mig medan han leker med mormor.

Nä, nu måste jag fixa lunchlådan.

Kram!

Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Jobba lugnt och försiktigt :-)

2010-12-13 / 11:54:12
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback