Natti.

Datum:2010-12-28 / Tid:21:46:37

Jag är väl egentligen inte ett dugg trött, men ska gå och lägga mig ändå. Ska mysa ner mig i sängen och läsa boken som jag fick i julklapp, började på den igår och so far, so good.

Har fortfarande inte hört ett ord från Per, däremot hörde en utav killarna från plutonen av sig så jag har åtminstone lite mer information nu än tidigare. Men lite sur är jag allt!

Vem tror ni förresten nyss råkade impulsköpa en odd molly hoodie som var på rea? Ni får en gissning (och pekar på mig själv) Men till mitt försvar så har jag trånat efter den länge, och nu var den väldigt billig så jag slog till!

 

Sov gott, och dröm sött.. t.ex om allt kul som kommer hända nästa år? Kram på er!


Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Har han fortfarande inte hört av sig??



Vart i san säljer do odd molly? Så klart du ska unna dig mammalyx! ;)

2010-12-28 / 22:48:30
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback