Är det normalt att vara så här trött?

Datum:2010-02-17 / Tid:14:00:51

Oh lord! Jag sitter här och bokstavligt talat hänger över datorn. Efter att vi hade tryckt i oss lite lunch så kurade jag ihop mig på soffan med Sierra och somnade direkt. Ändå har jag sovit hela natten och haft en liten sovmorgon på det också. Jag börjar faktiskt undra om jag har järnbrist eller liknande, de känns inte helt normalt att vara så här sliten även fast man är gravid. Men imorgon ska jag ju iväg till barnmorskan så då får vi höra vad hon har att säga.

Jag ska nu försöka skrapa ihop mitt huvud och få på mig lite kläder, sen ska vi promenera upp till stan och ta en fika innan det är dags att gå till Sandra för våra klippningar. Sen är det bara att skynda sig hem igen och fortsätta slå in och packa ihop grejer inför flytten, vi får väl se hur det går med min energi.

Om jag inte svimmat av trötthet sen så kommer jag uppdatera er och visa hur snygga vi blivit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback