Fredagsmys.

Datum:2010-02-12 / Tid:10:43:29
Godmorgon!

Idag går jag och lillbus in i vecka 31, och jag kan inte låta bli att tänka och känna att "oj så fort de går". Var det inte nyss jag var i vecka 15 och väntade på att Per skulle komma hem ifrån Afghanistan? Det var i och för sig inte särskilt länge sen. Men tiden springer fullkomligt i väg och snart är det vår! Fast om man tittar ut här idag så känns de som att våren är längre bort än någonsin, termometer står på över -20 och snön gnistrar.

Vad ska ni göra denna fredag då? Vi hade tänkt att först åka och lämna lite presenter till Malin och lilla Stina. Sen ska vi tuffa iväg mot luleå för att kolla på lite friluftskläder åt Per och även storhandla så kylskåpet slipper se så tomt och tråkigt ut. Vi kanske även hinner med att kolla på lite bebiskläder på PoP, mitt nya favoritställe.

Jag ska nog hinna med att uppdatera med mms, men man vet aldrig, jag glömmer rätt lätt emellanåt.

Ha en fin dag i allafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback