Inte som vi tänkt oss.

Datum:2010-02-15 / Tid:19:21:15
Är allt bra med er? Hade ni en mysig alla hjärtans dag?

Vi hade en riktigt mysig dag igår med bara en hel hög med lugn och ro, helt perfekt. Idag hade vi planerat att städa, tvätta och sen skulle jag åka till luleå med mamsi. Men de blev lite ändrade planer då jag och Per istället var tvungna att köra iväg till Luleå och möta upp Pers mamma. Fast efter att vi var färdiga så hann vi med en liten kort sväng på stan, behövde köpa en ny mascara så var in på Kicks och fixade det. Det blev den nya Dior mascaran, och jag har ingen aning om den är bra men jag hoppas hoppas. Jag hann också springa in på cubus och fynda två reaplagg, ni ska få se imorgon.

Ikväll ska vi mysa i soffan med blåbärspaj och OS på tvn. Jag hade även tänkt att gnälla till mig en massage då mina fogar har börjat röra på sig åt alla möjliga håll, och det är väl inte särskilt bekvämt. Men än så länge har jag inte direkt ont utan mer obehagligt, speciellt när jag ska sova och när jag vaknar på morgonen.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback