Klumpeduns.

Datum:2010-02-05 / Tid:17:47:13

Tihi, våran dag har varit ganska rolig och mysig. I förmiddags kom mamsi och papsi på besök och fick hemmabakade bullar och kaka. Vi hann även med att visa dom hur vårat nya kök ska se ut och diskutera andra saker kring lägenheten. De är ju en hel del som ska göras och de kommer få hjälpa till en del eftersom att jag är mer eller mindre handikappad. Appropå handikappad.. nu i eftermiddags så gick jag och Per till badhuset, och vad tror ni händer på vägen dit? Jo, flodhästen snubblar till och ramlar pladask! De låter ju lite smålustigt så här i efterhand och när jag tänker på de, är ju rätt framtung så jag såg nog ut som en valross på torra land som försökte ta sig tillbaka till havet. Men, det var inte sådär jätte roligt när de inträffade, jag ramlade ju framåt och höll på att ramla platt på magen men hann precis att fälla ut armen vilket inte kändes som en smekning direkt. Men vi klarade av den pärsen och lillbus verkade älska att jag badade så de kanske måste göras om inom en snar framtid. Sen var de ju faktiskt rätt skönt att få simma och röra på sig lite, även fast de kom lite sammandragningar då och då.

Ja, då vet ni vad vi har pysslat med.. eller vi har precis varit och handlat också, och jag ska precis påbörja matlagningen. Ikväll hade jag tänkt göra en smaskig dessert också med hallon, mums!

Ha en fin kväll ni också!!


Kommentarer
vän

oj hoppas att du inte gjorde illa dig, jag tänkte dina händer om du tog imot med dom =/

2010-02-06 / 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback