Pigg & glad!

Datum:2010-02-23 / Tid:10:35:57
GODMORGON!

Åh, idag mår jag bra som en piggelin! Igårkväll hade jag pyttelite halsbränna så jag tog två tabletter och sen somnade jag som en liten gris, och jag sov nonstop tills halv sju imorse. Fast jag somnade sen om och vaknade för ungefär en timme sen. Jag vet inte hur jag ska förklara hur bra jag verkligen mår, det är helt underbart! Jag har nog inte sovit så här bra på en månad eller nånting, så då kan ni förstå hur jäkla sliten jag har varit.

Jag känner på mig att de här kommer att bli en strålande bra dag! Dagen börjar på riktigt när Per kommit hem från sin träning och då ska vi upp till stan och äta lunch med A-L.

Ha en fantastiskt bra dag hörni, det ska jag!

Kommentarer
Pappa

Hej Sötnos/ar

Oj, vad fina bilder...

2010-02-23 / 13:25:14
Jennie

Vilken superfin design!!! Ser mer seriös ut än den förra!

/Jennie

2010-02-23 / 14:04:17
http://elonmakaron.blogg.se/
malin

Super snygg design! :) Jag är lagom avis nu ;)



2010-02-23 / 18:44:52
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback