Rörigt huvud.

Datum:2010-02-01 / Tid:11:16:47
Ojoj, gårdagen blev lite rörigare än vad jag hade trott.. och velat. Men vi fick mycket gjort och det är ju huvudsaken! Vi städade och rensade ur hela förrådet, och det behövdes verkligen med tanke på att jag hade ouppackade kartonger kvar sen jag flyttade ifrån skåne. Nu är det då i princip klart därnere inför flytten vilket känns super eftersom att jag inte vet hur länge min ork kommer räcka. Efter vi var klara där så for vi till våran nya lägenhet och tog mått och kollade runt lite på vad som behövs göras, och det är en hel del som måste fixas innan lillbus ankomst. De gör mig så stressad kan jag ju säga, men förhoppningsvis hinner vi med de mesta.

Tänk, nu är vi inne i februari vilket betyder att det bara är en enda månad kvar tills flytt och vi är snart bara två månader ifrån att få träffa lillbus. Eller som Per påminde mig, det är bara 24 dagar kvar tills han födelsedag. Viktigt viktigt!

Idag ska vi då packa, tvätta, ha lägenhetvisning och hämta upp mami på flygplatsen. Sen kanske vi funderade på att gå en sväng på badhuset ikväll och bara mysa lite, vi får se.

Jag hör av mig med lite bilder.

Kommentarer
Malin

Haha, när jag läser din blogg är det som att läsa om mina dagar just nu ;) I helgen har vi också rensat förrådet, hade en massa ouppackat en jag flyttade från min förra lägenhet... Idag håller jag på att fixa lite inför visningen på onsdag. Hoppas att någon vill ha lägenheten!! Vi hann också en sväng på IKEA och köpte lite saker till nya lägenheten och en massa till våran skitunge. Man börjar verkligen känna sig stressad nu... Hur mår du? Kramkram

2010-02-01 / 15:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback