Tungt.

Datum:2010-02-19 / Tid:11:35:16
Godmorgon!

Ni såg ju igår att vi var iväg till barnmorskan, kan börja med att skriva att allt gick hur bra som helst. Alla mina värden såg helt perfekt ut och magen var precis på kurvan där den ska vara. Barnmorskan tyckte faktiskt att "jag såg smal ut".

Ja, till det lite mer tråkiga.. jag vill inte skriva för mycket men tidigt imorse fick vi ett väldigt tråkigt samtal, även om det kanske var lite väntat eller vad man ska säga så blir man ju ändå chockad. Jag fick då en del fruktansvärda flashbacks och det var ingen trevlig upplevelse. Inatt har de alltså inte blivit mycket sömn och inte heller imorse, så jag lär ju ramla ihop i eftermiddag av utmattning.

Idag blir det lugna puckar, vi får ta dagen som den kommer helt enkelt.

Kommentarer
malin

Kram på dig ♥

2010-02-19 / 12:38:15
http://gabson.blogg.se/
emma

kram på er/dig

2010-02-19 / 18:42:56
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback