Ibland blir det inte som man tänkt.

Datum:2010-01-17 / Tid:11:30:33
Hej på er.

Först och främst, fan vilken bra dag det var igår! Dagen kändes lite halvkass och jag var trött och kände mig allmänt kinkig. Men efter att först ha fått veta att jag vann 3000:- (!) (ja, ni såg rätt) så steg mitt humör kanske fjortontusen steg och sen när vi for till middagen hos Frida och Georg med Mikkis så steg det ytterligare. Sen efter att F och M hade fixat mig så blev de ännu lite bättre, så då bestämde vi (jag och Per) oss för att följa med dom ut på bränna en sväng och oj så roligt det var! Okej, jag ska inte ljuga, många glodde nog lite konstigt på min mage och det var nästan så att jag själv gjorde det men vafan, man måste väl få ha kul även fast man är på smällen!? Vi gick dock hem rätt tidigt där kring ett-tiden, då tog all min energi slut och bebisen slog kullerbyttor och volter därinne i magen.

Visst är det lustigt hur allting bara kan vända helt plötsligt? Jag blev så glad igår och det kändes toppen i hela kroppen att få lite ny energi.

Idag ska vi på lägenhetsvisning och sen ska vi nog bara mysa och ta de lugnt, helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback