Jag är nog lite sliten..?

Datum:2010-01-11 / Tid:17:50:18
Hej på er.

Här är jag igen, jag har inte slutat blogga eller försvunnit nånstans. Men jag är nog bara lite upptagen och sliten, så när jag väl är ledig så orkar jag knappt lyfta arslet från soffan. Fast eftersom att jag är gravid så skyller jag givetvis på det. Idag har jag då bara jobbat halv dag och när jag slutade så gick jag direkt över till Opalen med Per och mötte upp Frida, Mikkis, Petra och Tina för en liten mysig fika- och pratstund. Sånt är alltid bra för kropp och själ kan jag meddela, kände mig genast mycket piggare och gladare.

Efter att vi kom hem så har jag suttit och kollat på resor och vi kan verkligen inte bestämma oss för om vi ska åka nånstans eller helt enkelt strunta i det. Vi ska väl åka nånstans men det är lite skillnad på weekendresa eller en tvättäkta charter. Jaja, min trötta kropp behöver då vila upp sig nånstans men vart vettefan. Jag får då hela tiden höra på jobbet att jag ser så trött och blek ut så nog fasiken ska jag ut och resa nånstans, för inte tänker jag höra samma sak ända fram tills juni, aldrig i livet. 

Jaja, nu ska jag gå och duscha, och sen ska jag bara mysa in mig i morgonrocken och vänta in herrn som är på gymmet och pumpar för andra gången idag. Tror ni att han är något rastlös eller? Men snygg är han i allafall, tihi.

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Mamma

Ut och gå i friska luften så får du färg på kinderna. För övrigt är du inte blekare än nån annan vid den här tiden på året.

Puss och kram

2010-01-11 / 18:17:27
http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback