Lite tråkig.

Datum:2010-01-29 / Tid:11:21:38
Godmorgon, goddag.

Ni förstår säkert själva att jag jobbar lite mycket just förtillfället och det är därför som jag inte bloggar. Men idag hinner jag i allafall slänga in ett inlägg innan jag ska sticka iväg till jobbet och jobba långdag igen. Men sen är jag faktiskt ledig på heltid om jag inte blir inringd dvs vilket inte känns alltför omöjligt.

Igår hade jag en ganska värdelös dag, och för att kort förklara anledningen kan jag ju säga att halsbrännan är tillbaka, i maxfart! Nätterna är rent ut sagt olidliga och stackars Per blir säkert väckt tjugo gånger per natt. Men nu ska jag ju jobba mindre och ta hand om mig själv lite mer, så då kanske det ger med sig.

Jag ska nu fixa mig iordning och sen släpa mig upp till jobbet.
Ha en fin dag hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback