Lyx för kroppen.

Datum:2010-01-26 / Tid:22:23:46
Jag fick en sådan bra idé förut och som tur var så tyckte Per att det var en minst lika bra idé. Imorgon ska jag ringa till ett spa i luleå och boka tid för ansiktsmassage och pedikyr. De skulle nog göra under för min trötta och slitna kropp. Jag rös i hela kroppen när jag läste om ansiktsmassage och fördelarna med det osv, det lät himmelskt! Nu får vi bara hoppas på att jag får en tid rätt snart så jag slipper vänta alltför länge.

En helt annan sak, jag var till min barnmorska idag och i motsats till andra så tyckte hon att jag såg så pigg och fräsch ut. Sen visade alla mina tester och vikt på att min kropp hanterar graviditeten bättre än jag någonsin hade vågat hoppats på, och det kändes givetvis enormt bra. Hon trodde att om jag fortsatte så här bra under resten av graviditeten så kommer min kropp ha rätt lätt att återhämta sig efteråt, och det lät rätt bra om det är så. Men mycket kan fortfarande inträffa och bara för att allt gått så smidigt hittills behöver de inte betyda att allt fortsätter gå lika bra, men jag håller tummarna.

Nu ska jag och älsklingen mysa ner oss i sängen, jag har även hört talas om en liten ryggmassage.. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback