Magen v 27

Datum:2010-01-18 / Tid:20:32:47

Här får ni en liten mag-uppdatering. Enligt Per så har magen växt "sjukt mycket" de senaste två veckorna men själv ser jag knappt någon förändring. Dock känner jag en ganska stor förändring i lillbus sovmönster, h*n är vaken mest hela tiden känns de som och lever om som tusan. Jag har också börjat känna mig rätt tung och klumpig men det är då ännu inget problem. Per tvingade upp mig på vågen tidigare ikväll och då kunde jag snabbt konstatera att jag hade gått upp lite i vikt, så min sammanlagda viktuppgång ligger nu på 5 kg.


Kommentarer
vän

vilken fin bebis-mage du har, och ja de har gått fort nu =)

2010-01-18 / 21:27:42
Lisa Sundberg

Vilken fin mage du har!

Kanske lite förvånad att jag hitta hit? ;)



Det verkar som att du mår bra och att lillbus också mår bra.

Fortsätt att må bra och kom ihåg att ta det lugnt ! :)

Stor kram /Lisa Sundberg

2010-01-19 / 12:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback