Overkligt.

Datum:2010-01-05 / Tid:11:00:31
Godmorgon.

Åh idag är jag ledig och det är så himla skönt. Fast imorse när klockan ringde hemma hos oss fick jag panik och trodde att jag skulle upp och jobba igen, men då påminde Per mig om att jag var ledig tihi. Jag behövde verkligen få lite sömn kan jag ju säga, min kropp har varit fullständigt utmattad. Men från och med nu ska jag försöka ta de lugnt och inte stressa så mycket, är ju lite rädd att jag kommer få en hel del graviditetskrämpor om jag inte gör det. Men än så länge mår jag hur bra som helst och jag har inte ont nånstans, förutom i halsen då av den där jäkla halsbrännan men den kan jag leva med.

Förresten, hur overkligt tror ni inte att det var att vakna upp och se barnvagnen stå prydligt uppställd? Jag kan inte sluta titta på den och provköra den lite mellan köket och hallen. Fast igår fick jag en ångestattack tihi, vi valde ju mellan två barnvagnar, en brio och så denna som vi nu köpte och jag började tvivla om vi hade valt rätt. Varför, jo för att den där åkpåsen som vi hade fått med satt helt fel så det var bara för Per att börja fixa till den så jag kunde lugna ner mig. När den väl var på plats ordentligt och jag fick titta och fixa lite också så var jag nöjd och glad igen. Behöver jag ens nämna att Per stod bredvid och småskrattade åt mig?

Jag ska nu ta och äta lite, men sen ska jag fota barnvagnen ordentligt och så ska jag fota kläderna som vi köpte igår.

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback