Sliten tjockis.

Datum:2010-01-25 / Tid:20:37:51
Yes, nu är helgens jobb avklarat och imorgon är jag ledig igen. Då måste jag dock upp rätt tidigt igen och släpa mig iväg till mvc för kontroll och lyssna lite på hjärtljuden. Sen ska jag och äta lunch med Angelica och snacka lite skit, väldigt behövligt. Sen hade jag nog tänkt att börja sortera och packa ihop lite grejer i källaren, de känns väl som att man ska göra sånt medan man har lite ork kvar i kroppen.

Jag ska nu bädda ner mig i soffan och kräva lite kli på ryggen av min älskling. Sen kommer jag nog somna rätt fort om jag känner mig och min kropp rätt, om nu inte lillbusen bestämmer sig för att köra ett spinningpass på kissblåsan dvs.

Ha en fortsatt fin kväll så hörs vi igen imorgon! Uppdateringen kommer bli väsentligt mycket bättre nu när jag åter är ledig, då orkar jag kanske lite mer än bara stå på benen när jag kommer hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback