Snark.

Datum:2010-01-31 / Tid:12:32:32
Tihi, idag tog jag och älsklingen en väldigt lång och mysig sovmorgon. Ja, om sanningen ska fram så rullade vi inte ur sängen förrän för kanske en halvtimme sen. Ibland måste man få ha sånna dagar också, eller hur? Per kom inte hem heller förrän kring halv tre, och jag vaknade ju givetvis då och kunde inte somna om så jag behövde lite extra sängtid idag.

Per står nu i köket och bakar scones till mig, älskade hjärtat. Vi ska sen mysa lite i soffan med fika innan vi ska iväg och mäta lite i våran nya lägenhet, och är ni riktigt gulliga så kanske ni får se någon bild därifrån också.

Vi hörs senare hörni!
Hoppas ni också får en riktig mys-dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback