Solstråle.

Datum:2010-01-30 / Tid:11:22:25

Godmorgon solstrålar!

Det är en helt perfekt vinterdag utanför mitt fönster, det är svinkallt och allt bara glänser av snön och isen. Idag hade vi nog tänkt promenera lite, och med lite menar jag upp till stan för att kanske ta en fika eller nånting. Vi har inga som helst planer idag förutom att ta det lugnt. Jag har haft en rätt jobbig natt igen och den resulterade i att jag fick oerhörda magsmärtor mitt i alltihop så det känns nog bäst att bara försöka varva ner och göra så lite som möjligt. Jag ska göra nånting som jag nog aldrig gjort tidigare, lyssna på min kropp.

Vad ska ni hitta på idag då?

Oavsett var vinden bär er så hoppas jag att ni får en fin dag..!


Kommentarer
emma

Idag ska jag ut och festa tillsammans med sambon och våra kompisar :) Vi ska på vinterkravall då våra kompisar spelar :) Ska bli nice.



Hoppas du får en bra dag.

Kram

2010-01-30 / 15:02:07
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback