Sömnlöst.

Datum:2010-01-19 / Tid:11:09:33
Godmorgon, åtminstone för mig.

Inatt har jag sovit allt annat än bra, har vaknat var 5:e minut av min fruktansvärda halsbränna. Den har i sin tur gjort att lillbus vaknat till ordentligt och sprattlat värre än en fisk på torra land, och då är de ju inte heller särskilt lätt att somna igen. Men efter klockan 3 fick jag i allafall lite sammanhängande sömn och när Per skulle upp och äta frukost så bokstavligt talat tassade han ljudlöst ut och lät mig fortsätta sova lite. Per är verkligen en klippa för mig, även när jag är gnällig, trött och kallar mig själv för en "fet och klumpig elefant".

Idag ska vi ta de lugnt och eventuellt gå en sväng på badhuset och simma lite. Sen kanske vi får besked om lägenheten som vi la ett bud på igår, eller vi väntar snarare på att få höra att de andra lagt ett alltför högt bud som gör att vi inte kan köpa den. Jag surade hela eftermiddagen igår över det kan jag säga, ville verkligen ha den här lägenheten men men..!

Jag ska nu krypa ner i soffan med min lilla Sierra och vänta in Per som är på gymmet (var annars?)

Förresten, jag har inte glömt att jag ska visa er bebiskläderna och de kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback