Fixat!

Datum:2010-07-30 / Tid:16:42:07
Yes, nu är tårtan fixad och beställd, igen! Den kommer bli så fin och förhoppningsvis god också.

Efter att jag och mamma hade varit och gjort klart det så gick vi en runda på stan. Jag hittade ett underlakan, två glasburkar (ska ha de på bänken, vet dock inte ännu vad jag ska ha i dom men tror att de blir ris i ena och pasta i den andra) ett par skor (har lagt undan dom tills imorgon, har ett presentkort som jag ska köpa dom för men de hade jag ju givetvis inte med mig) och så lite matgrejer. Vi köpte även med oss fika hem, hur mysigt som helst.

Jag ska nu försöka hinna ikapp lite här hemma, men lillen är lite gnällig idag. Jag misstänker att de beror på värmen. Men trots det ska han bara vara uppe i famnen och de gör att även jag svettas floder. Men allt för mitt lilla troll!

Kommentarer
Ann

Kanske det blir gröt och välling i burkarna så småningom ; )

2010-07-30 / 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback