Klick!

Datum:2010-07-29 / Tid:19:56:59
Det är alldeles för lätt att handla med ett litet klick. Jag som egentligen inte ska handla en enda liten grej innan vi åker till skåne i september. Men ett litet snedsteg är väl okej, men nu ska jag försöka slå mig själv på fingrarna när de börjar klia nästa gång. Först ska i allafall resan betalas (eller, pappa har redan betalat men han måste ju få pengar för de också)

Vad jag har köpt får ni se när de kommit, och jag har godkänt de. Det var billigt i allafall, men så ska det ju vara när det är rea.

Vi ska nu fortsätta se på friidrott. J ligger utan blöja i babysittern och kollar för fullt, eller han är åtminstone fasligt koncentrerad på sin ena näve och emellanåt sin nya lamaze-leksak, den är genomblöt av allt dreggel. Då och då sneglar han även på sina små fossingar, och jag skulle tro att de inte dröjer så himla länge innan nån av dom hittar in i munnen. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback