Mysig utekväll.

Datum:2010-07-09 / Tid:17:52:50

Det blev en härlig dag trots att det såg lite grått ut imorse. Jag promenerade till stan förut med Jeff, hämtade ut mitt halsband som äntligen kommit, var in på coop och köpte ersättning (glömde den där också givetvis, men som tur är jobbar jag ju där så de vet om att jag kan vara lite förvirrad emellanåt) och sen var jag och fikade med A-L, Mikkis och Petra. Mikkis fick prova hålla i mitt lilla vilddjur och det var premiär för henne, och då menar jag verkligen premiär, det var första gången som hon höll i en bebis. Nu gillar inte Jeff att sitta eller ligga i knät längre utan han ska stå och stampa hela tiden så det är en utmaning att hålla honom, men hon klarade sig galant!

Nu är svärfar här och hjälper Per att snickra lite, vi ska fixa alla trösklar (kan ju vara bra tills Jeff ska börja krypa), öppningarna till köket, sätta upp lister och så ska ju köket äntligen bli klart. Men de kan ju givetvis inte fixa allt idag men de har börjat i allafall.

Ikväll efter att de lekt snickare ska jag, Per och Jeff ut och äta på bränna faktiskt. Det ska bli mysigt att få lyxa till de lite och få vara tillsammans. Det blir ju inte så mycket tid över för att ses när Per jobbar så mycket, men i helgen är han ledig.

Ha en härlig sommarkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback