Poolhäng.

Datum:2010-07-14 / Tid:12:25:20
Yes, nu sticker jag, mami och jeff ut till stugan för att träffa lite släkt och kanske ta ett dopp i poolen. Fast först måste jag kolla om det är nog varmt, minst 27 grader annars får de vara. Ja, jag är en badkruka emellanåt! Men en höst här för en herrans massa år sedan så tog jag årets sista dopp och det var i september och då var det kring 13 grader i poolen. Minns att farmor stod och skulle fota medan jag hoppade i, och när jag ville upp sa hon att hon inte hade fotat klart ännu, det var inget vidare kan jag ju meddela men ett kul minne.

Ha en fin dag ni också, kanske slänger upp ett mms inlägg om tillfället ges.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback