Scheisse!

Datum:2010-07-08 / Tid:00:35:48
Ja.. Fotbollen gick ju sådäär! Tyskland förlorade givetvis, så fort Spanien gjorde sitt mål haglade det in sms på min mobil från uppkäftiga vänner och bekanta, tackar och bockar för det! Jag är väl egentligen inte särskilt besviken, Tyskland är ju inte ett land som jag i vanliga fall sitter och hejar på, men lite synd är det väl. Mitt riktiga favoritlag i VM spelar ju i finalen på söndag, rätt gissat, Holland! Jag tror banne mig att jag till och med ska rota fram min Hollänska landslagströja.

Klockan är mycket nu mina vänner, och lilla älsklingen sover redan som en stock så det är nog bra om mamma också passar på att få lite sömn. Imorgon ska vi fortsätta våran renovering här hemma, ni vet den hamnade ju lite på is när Jeff kom till världen.

Jag avslutar kvällen (natten?) med en bild från i fredags på mig och Mikkis. Mikkis är förövrigt Jeffs blivande gudmor faktiskt, de ni!

Natti!


Deutschland für immer... oder.. nicht!


Kommentarer
emma

Vart har du köpt tröjan du har på dig?

2010-07-09 / 17:39:45
http://emma86.blogg.se/
Rebecca

kikar in :)

2010-07-09 / 18:33:12
http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback