Bildregn!

Datum:2010-06-18 / Tid:22:13:57

Här kommer en serie bilder på min lilla älskling! Bilderna är tagna igår under en av hans lek-period. Han är så söt när han ligger och skrattar och ser fundersam om vartannat hela tiden. Jag brukar säga det att han har ärvt mitt humör, man måste alltså vara med i svängarna för de kan gå himla snabbt mellan ett skratt och ett skrik.

    

Kolla speciellt in bild nummer 3, den minen har han ofta, speciellt när det är dags att bajsa. Det lustiga är att han är mest lik pappa Per när han ser ut sådär, och det tycker ju givetvis jag är extra kul med tanke på att jag kallar den minen för Jeffs bajs-min. Per tycker de är lite mindre roligt dock.


Kommentarer
Anonym

Gud så stor han har blivit!! :)

2010-06-19 / 09:19:03
http://gabson.blogg.se/
Evelina

Han är ju grymt lik dig Maria!!

2010-06-21 / 18:36:05
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback