Bröllopslördag.

Datum:2010-06-19 / Tid:10:44:41
Godmorgon!

Idag är det dags för bröllop, inte mitt eget tyvärr. Jag måste väl erkänna att de är lite speciellt att få uppleva ett prinsessbröllop, även fast jag egentligen inte är sådär jätte intresserad. Men jag och Jeff ska ut till mamma och kolla i allafall. De passar extra bra efter vädret är uselt och Per sover efter sitt nattjobb, så jag har ändå inget särskilt för mig. Jeff har idag en pikétröja och jeans, dagen till ära, han är min alldeles egna lilla prins!

Ska fixa de sista och packa skötväskan innan brorsan kommer och hämtar oss. Skulle egentligen ha gått dit men som sagt, vädret är inte de bästa och jag kände inte för att bli blöt och kall idag. Promenaden tar vi imorgon istället.

Ha en fin dag, och hoppas ni känner av all kärlek i luften ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback