Dålig dag!

Datum:2010-06-11 / Tid:11:34:11
Usch vad jag ogillar att ha en dålig dag när solen samtidigt skiner utanför fönstret. Men så kan de bli ibland ändå. Idag känner jag mig som om jag skulle ha svalt ett strutsägg eller nånting, känner mig allt annat än snygg. De känns även som om jag har en garderob från 1974. Om Per hade varit hemma hade han sagt "älskling, du har nyss fött barn, du kan inte förvänta dig att du ska se ut som förut bara genom att knäppa med fingrarna" och det är sant visserligen men man glömmer som bort de där rätt fort när man står framför spegeln och ser att byxorna sitter så tight i midjan att den lilla bebismagen jag har kvar väller över. Väller är väl också en överdrift men det känns så för mig.

Nä, nu ska jag sluta tjura över lite skinn och ta mig några kläder som verkligen passar och sen ska jag ta med mig min underbara son ut i solen och bara njuta av värmen! Låter väl som en bra idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback