Fotboll.

Datum:2010-06-29 / Tid:21:29:55
Godkväll!

Min uppdatering är ju verkligen under all kritik just nu, men jag har annat för mig helt enkelt. Igår var vi som sagt till sjukhuset och klippte Jeffs tunga, usch det var inte kul alls! De skar igenom kroppen på mig när min lilla älskling skrek som en stucken gris, tur att de gick över lika fort annars hade nog jag också börjat gala. Men han hade fortsatt ont igårkväll och var allmänt gnällig och skrikig, men idag är han sitt vanliga soliga jag igen.

Idag har vi (jag, Jeff och mamma/mormor) varit till luleå en sväng. Vi hann med att sälja våran gamla barnvagn, ta en fika och även shoppa lite kläder på rean. Jeff fick en del nya grejer inne på polarn & pyret, bland annat en mössa för 25 kronor. Ni ska få se bilder på grejerna, jag ska bara hitta laddaren till kameran först.

Jag ska nu krypa ner i soffan och fortsätta titta på fotboll, vilket jag gör varje kväll i princip. Men annars brukar jag ha sällskap men ikväll har mina killar redan gått och lagt sig.

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback