Glad midsommar!

Datum:2010-06-25 / Tid:10:57:47
GLAD MIDSOMMAR! Hoppas att vädret är lika bra hos dig som det är hos mig, för här lyser solen på en klarblå himmel och termometern visar att det är 21+ i skuggan.

Förlåt för dålig uppdatering på sistone men jag och Jeff var som sagt ute i heden hela dagen och kvällen igår. Vi hade det hur mysigt som helst. Min barndomsbästis, som jag bott granne med hela livet, Therese och hennes lilla Alvin kommer över en sväng också, så hon åt middag med oss och sen tog vi en promenad runt byn som vi ofta gjorde förut. De slutade givetvis med att vi satte oss utanför min farmor och farfars hus (de bor också granne med oss) på deras mur och pratade. Det var så himla kul att ses igen, vi har ju ändå varit bästa kompisar större delen av livet så vi känner varandra rätt bra och det märks även fast vi nu kanske inte har umgåtts ordentligt på ett par år. Men nu ska de bli ändring på de har vi bestämt, speciellt nu när vi har två små killar som är i samma ålder.


Nog om det, nu ska jag fixa de sista här hemma innan vi återigen ska ut till byn för lite midsommarfirande. Sen ska jag väcka upp Jeff som sover så gott, han somnade när jag dansade runt med honom här i vardagsrummet. Den lilla killen älskar verkligen musik har jag märkt, så fort vi spelar nånting så blir han alltid knäpptyst och lugn.

Ha en trevlig dag och kväll!

Kommentarer
E.

Skojar du med mig??



Det är helt sjukt vad människor bryr sig i sånt, som dom absolut inte har och göra med. Och man blir ju så paff, så man blir ju stum.

2010-06-27 / 18:50:34
http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback