GORMPELLE!

Datum:2010-06-15 / Tid:17:02:35
.. Det borde nog vara mitt mellannamn, eller fröken-som-inte-kan-bestämma-sig eller något annat i den stilen. Fråga Per så ska ni få höra tihi. Idag var det nog bra att han var i Stockholm och inte var i närheten av mig med ett vapen, för då hade han nog troligtvis känt sig sugen på att använda det. Visst låter det bra?

Ni ska få veta sen vad som står på, ni ska även få se bilder på Jeff och hans allra första kompis Casper. Killarna träffades på BB när de bara var nån dag gamla.

Kommentarer
Anonym

Oooh, men vad skoj. Dock tycker jag ju inte du behöver det, jag skulle dö för att få din kropp just nu. ;) haha! Men jätte skoj, när brukar ni kliva upp? Jag älskar ju och gå på morgonen nämligen. Kraam

2010-06-15 / 21:59:00
http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback