Hemkomst.

Datum:2010-06-18 / Tid:11:57:54
Hejhopp!

Gårdagskvällen var jätte mysig, jag och Jeff var ut till farmor och farfar (hans alltså) och åt middag. Jeffs farbror var även där, han bor ju annars nere i Växjö och pluggar så det var hur kul som helst att ses. Han har nu fått i uppdrag att lära Jeff att få fram sin kreativa sida och utveckla den. Han är nämligen riktig duktig på både musik och att rita. Dock är ju inte jag och Per det, men vi kan ju hoppas att J har ärvt nånting från sin farbror. Men J får gärna ha ärvt mitt intresse för att skriva och uttrycka mig genom ord.


Idag kommer Per hem ifrån Stockholm, fast tyvärr ska han nästan direkt iväg och jobba men vi hinner i allafall ses ett par minuter. Han är inte ledig förrän på måndag men då ska vi mysa och bara ha det bra. Man märker hur handikappad man blir när man är ensam med Jeff hela tiden, då uppskattar man verkligen när Per är hemma. Jag har sagt det förut men här kommer de igen, till er ensamma mammor, ni är förjäkla duktiga på det ni gör, all heder till er!


Jag ska nu slänga i mig lite lunch medan lillgrabben fortfarande sover, sen ska vi nog bara mysa lite innan det är dags att åka och hämta Per på flygplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback