Pirrigt.

Datum:2010-06-23 / Tid:18:07:20
Idag ringde öron-näsa-hals ifrån sjukhuset och berättade att vi har tid på måndag morgon för undersökning av Jeffs lilla tungband. Mest troligt kommer de då att klippa det eftersom att han har sånna problem med de. Jag har ju tjatat om detta ett tag nu, och jag vill ju ha det gjort men nu oroar jag mig istället givetvis! Jag vill ju inte att min lilla kille ska ha ont, men jag vill ju inte heller att han ska ha svårt att äta och därmed få magont heller. Äsch, jag får bita ihop helt enkelt och bara få de gjort så vi alla mår bättre sen.

Ni ska få se bilder sen på hur mitt hår ser ut nu. Det är numera lite kortare (inte mycket) och lite ljusare. De känns så fräscht och luftigt! Dock har jag blivit så bekväm med att ha mörkt hår känner jag så jag kommer troligtvis färga de mörkt igen när vi går mot hösten men ett litet tag ska jag vara ljus i allafall.

Nu är det dags för middagsbestyr här hemma, och sen ska vi ut och springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback