Pyssel.

Datum:2010-06-08 / Tid:13:37:16
Idag ska jag leka hemmafru på riktigt. Jag ska storhandla, städa, laga storkok och samtidigt ta hand om min lilla Jeff. Dock har jag hjälp av mamma, som tur är annars skulle de nog gå lite tungt att hinna allting.

Vi ska nu bara fixa käk åt lillgrabben sen ska vi gå till stan och handla. Jag ska även kolla på en ny bh då Jeff spydde ner min igår och jag orkar inte ens försöka tvätta den eftersom den är så gammal.

Senare ikväll kommer de även dyka upp ett inlägg om amning, missa inte.

Ha en fin dag nu, och ut i friska luften med er!

Kommentarer
Annchan

Ja jag har insett att jag behöver en del bh:ar eftersom spyan alltid hamnar i klyftan och liksom fångas upp av bh:n. Den ryker alltid så man måste ha en massa på reserv! Ser fram emot nästa inlägg!

2010-06-08 / 16:14:40
http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback