Tihi!

Datum:2010-06-15 / Tid:22:15:12
Vet ni vad jag har gjort ikväll? Jo, jag har köpt en ny barnvagn! Nu kanske ni förstår varför Per suckar lite lätt åt min något gormiga sida. Men om man inte trivs med sin barnvagn som man ändå har tänkt att använda ett par år framöver, ja då försöker man sälja den och köpa en annan helt enkelt. Numera är vi stolta ägare till en klarröd emmaljunga city cross med quadrolift och är jag redan mer än nöjd! Jag längtar verkligen tills imorgon då jag ska inviga den ordentligt.

Jag ska även titta förbi på barnvagnsbutiken här i stan och kolla vad de skulle kosta att beställa en citykorg. Även om Jeff inte ska använda den så många månader till så vill jag ändå ha den, för den här vagnen vill jag behålla till eventuella framtida barn.

Imorgon ska ni få se bilder på skönheten!

Kommentarer
Anonym

9-tiden blir perfekt för oss! ;) Oh, så skoj med ny barnvagn. Kraam!

2010-06-15 / 22:30:10
http://volanen.blogg.se/
Anonym

Ah okej, spännande. :) Ja, men absolut jag gör så. Då ses vi, kram!

2010-06-15 / 23:03:57
http://volanen.blogg.se/
Johanna

Oh! Skönt att höra att Side är bra! Hört att det är mycket lugnare där än vissa andra ställen i Turkiet, men det är nog det vi är ute efter :) Ingen party-resa direkt! Hihi, kram!

2010-06-16 / 00:36:10
http://jodd.blogg.se/
ANNA

Hej Maria!

Citykorgen kostar 2050kr att köpa ny. Vi har en City cross till våran son och har bara använt liggdelen ännu men vi är jättenöjda. Vagnen är otroligt lätt och att man kan fälla ihop den med antingen liggdelen el sittdelen på är ju kanon.

Mvh Anna

2010-06-16 / 11:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback