Föräldrautbildning.

Datum:2010-03-10 / Tid:12:20:21
Hej på er!

Idag har jag en sån där mellan-dag då jag är ganska less på att vara gravid, men det beror nog mestadels på att jag har sån fruktansvärd halsbränna hela tiden. Inatt har jag knappt fått sova nånting, så har fått sitta upp för att inte riskera att spy eller sluta andas. Jag är därmed rätt trött nu, och jag längtar redan tills jag ska få gå och lägga mig igen.

Jaja, jag har egentligen inte tid att hålla på att klaga så här, idag har vi ju fullt upp som vanligt. Nu först ska vi iväg till lägenheten och städa upp lite inför köket som kommer imorgon. Sen ska vi på en föräldrautbildning i eftermiddag. Jag är lite skeptisk till den men förhoppningsvis ger den lite nyttig information, vi får väl se.

Ha en fin dag hörni så hörs vi ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback