Förvärkar?

Datum:2010-03-11 / Tid:10:38:03
Ajajajaj! Jag vaknade tidigt imorse/inatt av att det slet och drog i magen med jämna mellanrum, hann tänka fler än en gång "nä nu jäklar kommer bebisen". Men det lugnade ned sig där vid 6-tiden men har fortfarande småvärkar då och då, och de är allt annat än behagliga kan jag ju meddela. Jag har ingen aning vad det här kan betyda eller vart det ska leda, men förhoppningsvis lugnar de ner sig och slutar för nog vill jag att busis ska stanna därinne i åtminstone två veckor till. Men vi får väl se, de är ju inte jag som bestämmer över de ändå.

Jag ska nu försöka vila lite i soffan innan Per kommer hem. Uppdaterar er sen hur det går!

Kommentarer
Julia

Hoppas det bara är förvärkar! För som du skriver är det bra om h*n stannar där ett par veckor till i alla fall :-) Ett bra sätt att utskilja förvärkar och "riktiga" värkar är att förvärkar går bort med alvedon eller typ ett varmt bad!

2010-03-11 / 10:39:55
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback