Heffaklump?

Datum:2010-03-22 / Tid:22:37:12
Vilken dag alltså! Vi skulle försöka ta oss igenom IKEA snabbt och smärtfritt men det blev snarare tvärtom. När vi kom ut därifrån kände jag direkt att fötterna var stora som fotbollar och händerna var lika stora och avdomnade som två boxningshandskar. Men värst var det ändå när vi kom hem och jag tog av mig och såg hur jäkla uppsvälld jag verkligen var, Per stod här hemma på köksgolvet och bara skrattade.. och skrattade. Fast nu ser de mycket bättre ut, har legat på soffan hela kvällen med fötterna högt och de har verkligen gjort all skillnad. Men imorgon kommer eldprovet när jag ska tillbaka till barnmorskan, håll tummarna att hon bara har positiva saker att säga.

En helt annan sak, imorgonbitti kommer Pers pappa och farfar till vår nya lägenhet och hjälper oss att kakla och göra färdigt. De känns givetvis helt fantastiskt bra att vi får sån hjälp med att bli klara, guld värt på ren svenska! Om nu allt går som de ska börjar vi att flytta in senare i veckan.

Vet ni vad jag ska göra nu? Gå och sätta mig bekvämt i soffan och få en välbehövlig massage av min älskling. Jag säger det nog inte tillräckligt ofta men alltså, han är verkligen bäst, en klippa!

Natti.

Kommentarer
malin

Hur har det gått idag? Hoppas allt är bra med er :)

Hör av dig annars kommer jag göra en efterlysning ;)



kramar

2010-03-23 / 12:00:28
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback