Uttråkad!!!

Datum:2010-03-29 / Tid:11:08:23
Suck! Det är svårare än man kan tro att bara ligga hemma hela dagarna och försöka ta det lugnt. Just idag håller jag på att få ett litet sammanbrott faktiskt, känner mig hur frisk och pigg som helst. Men tyvärr håller de ju inte i sig och de kanske är tur de annars skulle jag nog överanstränga mig och då skulle blodtrycket flyga i taket. Men jag har då i allafall tänkt att ta mig en tur till apoteket idag och inhandla de allra sista grejerna inför lillbus ankomst, och även kika förbi coop och inhandla ett blöjpaket.

Men nu hade jag i allafall tänkt att hoppa in i duschen, måste hitta på något istället för att bara sitta och ligga hela tiden. Sen ska mamsi komma hit med lunch faktiskt, lyx.

Om jag kommer på något roligt att uppdatera er om så återkommer jag..!

Kommentarer
Julia

Ja, ni kan ju fundera på det! :-) Hoppas allt är bra med er!

2010-03-30 / 09:41:06
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback