Bilder kommer.

Datum:2010-05-24 / Tid:20:34:14
Idag har vi fullt upp här hemma, vi städar och fixar för fullt! Vi har ju ännu inte riktigt kommit i ordning sen vi flyttade in och man kan väl säga att vi har skjutit upp de så fort vi fått chansen men idag tog vi tjuren vid hornen. Det är sån skillnad här hemma kan jag ju säga, nu känns det äntligen som ett riktigt hem. Imorgon ska vi köra lite finlir och förhoppningsvis få klart de sista.

Vi måste ju skynda på lite med allihop eftersom att Per börjar jobba på onsdag, då är smekmånaden över. Jag ska då vara hemma själv med Jeff och fixa allt själv, då vill jag ju gärna att hemmet ska vara i toppskick och att de inte ska finnas grejer som behöver göras överallt. Jag lär ju ändå ha händerna fulla eller vad tror ni?

Jag ska försöka hinna lägga upp lite bilder imorgon från i helgen, Jeffs månadskort och lite annat smått och gott. Om inte kameran hade legat i bilen just nu hade jag gjort de direkt men helt ärligt orkar jag inte springa ut till bilen och hämta den.

Vi ska nu slappa i soffan och kolla lite tv medan lilleplutt ligger och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback