BIO!

Datum:2010-05-29 / Tid:16:49:29
Ikväll ska jag, A-L och Mallan på bio. Eller först ska vi äta middag och sen ska vi och se... SATC2 givetvis! Kvällen till ära är jag klädd i sann SATC-anda med en little black dress och klackar. Jag känner mig kanske lite väl uppklädd men de är inte varje dag som jag får gå ut och roa mig lite, och känna mig snygg utan en tjock mage. Det var länge sen!

Ni ska få se bilder sen!


P.S Min lilla louis vuitton väska följer ju givetvis också med ikväll, något annat vore ju... koko!

Kommentarer
LINN

okej, de var otroligt söta i vart fall :) kanske blir någon vända till pop senare.



Växtkurvorna är från nestlés hemsida :) jag googlade fram dom!

2010-05-29 / 19:03:30
http://LINNHEDIN.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback