Galet!

Datum:2010-05-05 / Tid:21:32:38

Tihi, min fina kille gjorde något galet ikväll när vi la honom på mage i soffan. Han var helt klarvaken och pigg så vi lät honom ligga och knorra lite och vagga med huvudet och kroppen. Innan jag vet ordet av så blir han arg som ett bi och vaggade till med kroppen och tog spjärn med föttern och vips låg han på mage istället! Jag trodde knappt mina ögon medan Per trodde att det bara var en tillfällighet, så jag la tillbaka honom på mage och ni tror inte rackarungen gör om samma sak 3 gånger på raken? Sen blev han som ett litet åskmoln för att jag bara la tillbaka honom på mage hela tiden så då fick vi ge upp.

Men är det inte roligt? Jag tycker då detta är hur stort som helst, givetvis!


Kommentarer
Annchan

Oj redan, det gick snabbt! Vår lille har inte visat tecken på att vända sig även om han är väldigt stark redan. Det är väl otroligt vilken styrka man får när man e förbannad ; )

2010-05-06 / 21:15:13
http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback