Hulken!

Datum:2010-05-30 / Tid:11:49:16
Hahah, om Per skulle veta att jag la ut den här bilden på bloggen skulle han nog kallblodigt mörda mig i sömnen! Men jag kan inte låta bli, jag älskar den här bilden! Den är tagen på vår första turkietresa sommaren 2008. Vi hade så himla roligt och mysigt på den resan. Jag har nog aldrig tagit det så lugnt på någon resa (ja, förutom maldiverna då men den resan kom ju efteråt) på eftermiddagarna låg vi mest på balkongen och läste böcker, åt godis, dansade(!), myste och fjantade oss (se bild) och det var helt underbart!

Nästa vår har vi tänkt att ge oss ut på en resa igen och då ska våran lilla kille få se sin första lilla bit av världen. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback